Friday 24 August 2012

raya didahulukan trial spm diutamakan

otw balik bera .. sampat lagi berposing .. belakang kuda zombi lagi 





cousin2 aku .. dan belangkas .. seronok sungguh mereka ..
assalamualaikum ... 
hai semua yg sudi membaca .. pe kbr korang ?? ha rase nyer still belum terlambat aku nk wish minal aidil wal faizin .. selamat hari raya .. maap zahir batin uolls ..
sebenarnyer aq begitu teruja nk hupdates entry2 raya ni .. berkobar kobar semangat aku nk menaip bagai ..
tapi dek kerana line internet yang sangat hanjengss gitu membataskan hasrat murni aku itu .. broadband seperti menari nari memohon dilemparkan di halaman rumah .. hai sab0r jer laa .. servis gaya cm aku bayar 50 sen kn ... 
    ha guaner raya celebration korang .. mesti meriah kan .. mcm korang jugak .. tadi aku tengok kt dashboard ramai yg wt entry pasal raya ... ad tuh gaye cm propa jer entry nyer ,, oppss haha .. tapi x kisah la . at least berhupdate jugerk blog korang kan .. dari aku ni .. rase nyer aq je yg last nk tulis entry pasal raya ni ...raya aku biasa2 jer ,.. mcm tahun2 sudah .. pagi raya .. bersalaman dgn family .. pergi smayang raya .. balik tuh pergi makam nenek .. then baru gi beraya rumah sedara mara .. 
walaupun this year aku dah mcm tua sikit .. semangat untuk mengutip duet raya sangat berkobar kobar gitu .. aku g beraya sape yg x bg duet tuh aku mintak .. x nk seringgit .. paling koman 5 hengget ok .. dpt singgit aku pulang balik (^_^) .. giler punyer azab habit aku ... gaya mcm mohon diterajangs kan .. 
   paling best time mencekik makanan raya .. dengan ketupat ,, rendang ,, lemang ,, dan seantero dengannya .. wahhh makin gajah la aku lepas raya ni .. dah la aku sudah sedia ad gajah .. ramai yg tegur aq gemok .. whahahaha kesah pulak aku .. aku ke kau yg gemok .. x yah busy body okk .. 
beraya raya jugak naik cuti nih dah nk trial .. terasa cm "eh dh trial ..??" huuu guaner la .. aq bapak nyer la tak ready .. dah lame x memerah otak nk membaca nihh .. abes la calar otak emas aku nih kena berpikir ..
gasak la deme .. kadang tuh study last minit sangat membantu ... tapi jgn amal kan ..
ok la mls dh nk carut beria ... sampai ketemu lagi kalian semua ... 
(^_<)

raya pertama
abang dgn mak ..
pic aku private ..
hahaha











No comments:

Post a Comment