Thursday 6 September 2012

salah sape ko tak siap jawab ??

opcoz laa salah soklan tuh .. kenape susah bebenor .. naik berpinor bijik mate chumel aq ni membace soklan berulang kali kan .. yeaahh ..
        ni lah kekdahnyer as td baru abes jwb paper addmath kan .. super duper duper triple  fed up aku dek kerana tidak berjaya menghabis kn soklan .. soklan wajib dijawab 12 .. then aq ase dlm 9 ..10 soklan jer aq siap ..
semua gara2 soklan index numbers yg menggila itu .. mintak itu dan ini lantas aku terpakse memperuntukkan jutaan minit untuk menyelesaikannya ..
        pastu lagi terluka aku tak sempat jawab soklan vektor .. walhal aku telah "burn a candle till midnight oil" utk study topik itu .. huhuhu tersangt lha kechewa ...
         rase mahu shj merampas kembali kertas addmath tadi n buat semula .. mesti skor utk kertas 1 pulak next week ..
            esok aku releks la jap .. as esok x de exam .. so far ok jer trial .. setakat ini la ..
ketika menjawab soklan sejarah .. aku berfeeling ala2 sejarawan kekdahnyer .. haha .. setiap lembaran ketas jawapan yg diberikan aku mnfaat kn dengan coretan jawapan yg aku rase sungguh yakin utk menulisnya ..
di harap semua yg dilakukan mendapat keberkatan dan jawapan itu dirahmati kan ..
            itu jer lha aku nk merepek ptg nih .. jom layan lagu aunt ct. nurhaliza ft. hafiz nano nano

No comments:

Post a Comment