Saturday 6 July 2013

BALIK RUMAH

hai korang .. sehat ?? lama berabad x update blog ni ... masa membataskan aku untuk berjimba jimba nan bagai .. sekaarang aku kat rumah .. kejap lagi dh nk balik kolej .. arghhh x suka feeling ni .. assignment aku bg tau kau .. sangat banyak ..

   hidup kat kolej tu seriously mcm dlm penjara ..no entertaimnent at all walhal bilik aku sebelah bilk tv jer .. tp tv tak pernah bukak .. ok tak kesah la tu .. aku sekarang makin menghampiri UPS .. lepas raya ni mula lah .. takut jgn ckp la .. teringin nk dpt 4 rata (4 flat) tp tgk la cara belajar .. always pack with tutorial bagai n assignment yg aq sendiri pun x tau ape yg aku buat ... silibus utk sem 1 ni aku rasa x susah mana .. tp masa !!!! aku betul2 ada krisis ngn masa .. sngt tidak mencukupi ... kadang2 tu lecturer bagi kerja terlampau byk smpai mmg x siap .. then masuk kelas buat muka yakin jer la .. tu belom ckp psal kuiz ... lg miserable ... susah ya amat ,,, tension !!

  rabu ni dh mula ramadhan ... aq tak tau la mcm mana nk hadapi .. sbb jadual harian yg terlalu pack .. tp excitd jugak nk merasa pengalaman tu ... cettt kononnnn kan ... feeling hidupp ~ ~ ~

   apa lgi nk story erk .. byk actually .. tp masa jugak jd penghalang ,, see ?? sekarang aku kena susun strategi utk lebih fokus dlm kuliah .. sebabnya .. time kuliah la mengantuk dia ... kuasa 10 .. seriously .. n aku akan usahakan ape je yg boleh as long my first exam 3 pointer n above ... n aku feeling sngt nk abis cepat2 matrik ni ... seriously pressure dok dlm penjara batu ni ... itu x boleh .. ini x boleh .. rimassss !! any how any way ... SABAR !!  x lama .. 10 bulan jer .. aah kau 10bulan ..  sekarang aku boleh ckap  life kt matrik annoying ...   hua3 ...  ni bukan mood patah semangat ok ..Ni luahan perasaan .. tahuu ?? hope holeh score UPS ni ... then final exam sem 1 aku bulan 10 ...  bulan 11 dh masuk sem 2 .. bulan 4 dh abis !!!! x sabar nk tunggu masa tu ... x mau dtg matrik dh ~~

ok cukup lah aku bermonolong kat sini .. apaa pon x hae .. bak kata classmate perak aku ... babai uolss dh nk balik kolej dh ... nnti story2 pasal ramadhann al mubarak pulakk .. beriman gituu kann ..


ni nk tunjuk .. lagu ni mmg nostalgia la kekdahnyer ... sebab ak dgr lagu ni dari hari first masuk matrik ... dgr kt bilik .. kt phone .. kt laptop .. dgr masa x de keje .. masa buat assignment .. paling famous masa buat assignment lahhh .. smpai lah ke hari ini .. motip ?? aku pon x tau ..

No comments:

Post a Comment