Wednesday 9 January 2013

kau bangang sebab tu kena bahan !!

hai korang semua lame la x meghupdate rase nye .. sekarang aku agak sebok amik lesen .. siang mmg x de kat rumah lah .. nanti2 aku story pasal lesen yer .. humm sebelom aku pergi jauh dlm entri kali ni .. mesti ada yg tanya apakah konsep penulisan blog aku ni sbenarnya .. okay dh ada yg tanya aku .. so aku nk ckp la kn . diorang ada tanya .. kejap ayat2 aku ni persis ensiklopedia sastera melayu .. kejap hazabb menggila .. okay let me say . aku menulis ikut mood aku . . . so kalau tak suka ... up to you la kan .. aku just berkongsi sedikit pasal kisah2 harian aku ..

okay aku nk bagi hint sikit pasal kisah amik lesen .. hari tu masa nk buat amali kereta .. aku tggu lama tau pasal cgu yg nak ajar kereta tu lesap entah kemana .. so aku lepak la kat kantin akademi tu .. pastu aku order teh o ais .. kemain lama aku tunggu sekali kau nk tau ape yg sampai .. teh o sejuk .. no ais .. mcm air teh pagi tadi .. kakak kantin tu buat muka tenuk jer .. sakit pulak hati .. then mse nk bayar .. hah korang tau brapa .. rm2.30 okay .. so aku ckp la kat kakak tu .. asal mahal sngt .. dh la sy mintak ais tp x de ais .. dia senyap jer .. aduhh kakak kalau nk bangang balik rumah yer ,,, menggila betula ku ngn pompuan ni !!

okay ni cerita yg aq nk sok sek sok sek hari ni .. malam semalam tengah aku membuat kuak lentang atas kalti sambil berjimba jimba dengan twitter .. tetiba mak aku jerit paggil aku .. bila aku kluar . terkejut aku tetiba kawan aku dh ada kt ruang tamu .. nk tau sape .. budk yg aku pernah story yg dia always menunggu takdir dan rezeki mengubah nasib hidup dia tu ,, ha dia la , ntah mcm mane bole sesat malam2 buat kt rumah aku .. aku pon tak tau .. so aku borak la ngan dia ..

then dh lame tu ..dia ajak borak kt luar la .. ok budak ni sepanjang aku kenal memang emo sakai beruk gila lah .. ada jer masalah dia yg tak masuk akal dia buat  then mintak opinion org lain .. bila org bagi dia bantah .. marah ,,.. hah nampak tak dia punya sengal kat situ . hari plak hujan time tu .. so aku membangang kan diri la dengar problem dia .. aku sendiri pon tak tau nk story cm ner msalah dia .. senang citer .. cm ni .. awek dia x nk kat dia lagi .. tapi dia tetap bangang nk kat pompuan sundell itu .. kenapa sundell .. sebab dia memang sundell .. cm ner la mmber aku bole feeling kt minah ni .. azabb sangt ,,,

so budak ni pot pet pot pet ,, dia tanya pendapat aku .. bila aku cakap dia bantah .. then marah aku .. so ape motiff kau terjah rumah aku memalam buta ni .. ade gak yg kena petir kang . fed up betul aku time tu ..
last2 dia cakap kat aku cm ni " susah betul senbang ngn anak orng senang yg tak reti nk bersyukur ni .. aku harap kau rase ape yg aku rase ..kau ni jenis tak pernah hidup susah .. tak reti nk selesikan masalah "
sakit nyer hati bukan kepalang la wehh .
beruk sangat budak ni menghanjeng kan mood aku malam2 buta ... dah tau cm tu ko pi la settel sendri probs ko .. ada ke dia ckp kena kejar samseng la .. kena bahan la .. sebab awek sengal tu .. dah kau bangang sebab tu kena bahan .. aduhh sakit jiwa aku .. ntah mende2 mamat ni .. aku dh mula bosan dngn conversatition tu lantas aku buat muka kak limah yg sngat mengantuk .. dia duk tnye aku mcm2 .. bila aku jawab dia marah aku balik . sume aku ckp salah .. dh tu aku nk buat ape .. aku nak masuk umah la cm tu .. die plak tak reti2 nk balik .. as u all know .. since sekolah lagi budak ni feeling ntah ape2 .. suka tangkap emo lelebih .. org x de hard feeling beria dia smapai nk bawk mati ..


azabb okay ada member cm ni ... last2 aku ckap ..dah la weh kau gi balik .. tengok tak pasal2 aku pun terikut jadi bangang akibat dengar masalh dia .. sentap kejap .. dah ornag x nak x payah la jual muka desa kau tu nk ayat org tu lagi .. hidung sudah la tak mancung .. jd jgn sorong2 kan pipi itu yer ...
nasib la .. kau bangang aku cerca ,,, bila aku bangang kau pulak cerca ...


ehh boleh tak tak payah nak feeling2 ombak rindu sngt time in love . semak betil aku rase .. those yg in school time lgi lah . .. cube la fokus kat mende yg nmpak hasil nyer dulu .. ini yg dikejar tak dapat yg dikendong berciciran .. mcm mmbe aku ni .. dia punya love problem membawak ke spm okay .. bila dia bangang time jwb exam .. mula la itu tak kena .. ini tak kena .. yg jdi mngsa org2 sekeliling dia .


itu lah sikap menghanjeng kan kawan dalam feeling tak bersalah . okaay la .. harap korang semua tak bangang beria ..  hiasilah tuturmu dengan sesuatu yg ada kebaikan nyer .. even the way kita nk sampai kan mesej tu terpakse dilaku kan dengan cara yg tercerca . .. oppss ... chill la wehh :)

2 comments:

  1. wow i really fall in love with this blog

    ReplyDelete
  2. thanks yaa .. insyaallah sy akn kerap update utk my lovely readers ..

    ReplyDelete