Sunday 19 May 2013

HANGOUT TOGETHER

dah lama sepi kan ? ape boleh buat sangat la sibuk .. buat persiapan2 matrik .. huh tinggal lagi seminggu jer duk rumah .. aku tak tau nk gambarkan bagaimana dan apakah yang akan berlaku kepada struktur otak aku bila dh start belajar nnti .. -banyak benda dah luper-
 

ari tu g lepak tgok wayang .. main bowling .. mkan2 shopping buku2 ngn budak ni .. sumpahh heaven gila .. prangai masing2 memang gila2 okayy .. nak2 pahan .. mulutnya kategori puaka sedikit .. kalau x kuat iman .. jgn lepak ngn budak ni .. pasti korang mengidam jer nk pijak dia .. 



bapak terer budak ni main .. strike sokmo .. konon cakap first time main .. erhh

yg ni .. takk tau laa .. agak2 kena tak pin tu ??

not bad serrap main .. score tinggi jugak

mmg la aku suruh kau posing .. tp bukan posing ala rozita che wan ..

kat kedai hadiah .. beli hape ntah aku x tau

yg pakai spec tu feeling muka k-pop la kott

ni la paan .. pandai buat muka nerd .. tak bersalah ..
padahal perangai .. ya rabbi .. ~~
  dan lagi dukacita gambar aku x de pon .. hahaks .. sebab ape ntah la .. aku lupe soh dyorang capture .. sengal je ase ..


    petang tadi main basketball ngn dyorang nihh .. dh lama x lari2 .. mengah jugak la wehh .. kimi main punya feeling sampai koyak2 kulit kaki .. wargghh 


ok la .. sampai bertemu lagi kalian semua .. ( ^_^ )

No comments:

Post a Comment