Saturday 25 May 2013

the day will come . . .

assalamualaikum hyuuollss semua .. haa kelass kan greeting aku ..
     hari ni dah 26/5/2013 .. so esok .. offically aku akan melangkah ke satu alam baru yg best la kot .. kot tu sebab aku x tau lagi guaner rasenyer .. hehe esok .. tercampak la aku kat bumi negeri sembilan .. aku akan belajar kt sana lebeh kurang setahun untuk program matrik aku .. humm tak sangka dah nk masuk matrik dah .. cara pembelajaran pun dah berubah .. x mcam zaman2 aku sekolah dulu .. zaman2 kegelapan .. diamana pengetahuan terhadap pembelajaran itu sangat berada ditahap jahilah .. rasa baru semalam amik result pmr .. mcm baru semalam ada kes dgn cgu kat sekolah .. mcm baru semalam main2 dlm trial spm .. mcm baru semalam sakit otak struggle spm .. dan mcm baru semalam sedehnya amik result spm .. semua semalam kan .. nmpak norr gebang tak hingat ,..


    so .. kawan2 aku pun seems like dah ada tujuan hidup masing2 .. agak seperate la semua lepas ni .. bestfriend aku yg paling hot dan gojess .. dan bermulut puaka sedikit bakal fly ke kaherah september ni .. buat medic .. tak sangka budak tu buat medic .. pastu my buddy masuk alam .. kut dia reti ntah tidak baca "alam nasrahh la sodd rahh" .. hehehe gurau jer .. pastu my colony .. haha manage masuk miat .. amik pilot .. ada gak yg sama2 ngn aku berjuang di matrik .. masuk maktab n bakal guru ada yg manage masuk GMI ..ada yg buat dentistry .. yg amik engineering pun hade ..ade gak yg x gi mane2 ,,


   so pas ni ..aku akan rindu gila babs nak hupdate blog .. walaupun readers aku suam suam kuku .. dan follower yg takat hidup segan mati tak mau .. x hape uolls .. tak kesah punn nye la kan je pun .. i'm happy with what i'm doing anyway .. aku tau duduk kat matrik tu dengan surrounding dlm hutan lipur .. bakal lah aku berteman dgn binatang2 rimba yg cute2 belaka nanti .. hope bila dh terperap dlm hutan .otak makin bijak .. hahaha .. gila punya statement kan .. n hope jugak .. boleh score pointer 3.2 and above .. hehe insyaallah


   and aku tak tau la mcm mane aku nk survive idop independent nnti .. sebab in all my school time .. x pernah pon dok hostel .. hahaha .. dan ditambah dengan ketermalasan haku yg dahsyat ni .. x tau lah .. tp aku excited nk rasa semua tu .. hope roomate aku x bangang cm aku sangat .. dpt yg bijak2 .. dan yg x pengotor .. suckkkk ...
 

 so finally .. i'm actually really a bundle of nerves to get into a new phase .. haha .. the day will come .. i had to move on .. so mintak ampun .. mintak maap .. sepanjang mencoret kisah hidup aku kat sini .. banyak kot tercarutt .. terpropa dan sebagainya .. nnti bila aku balik cuti .. sure aku akan story kisah2 di KMNS ..

   bye for now .. take care .. and may Allah bless us always ..
best wish to all my friends n u too ..

    assalamualaikumm

ni lah kolej aku ... bakal penuntut KMNS ..                   

1 comment: