Monday 18 March 2013

THIS IS THE END : SPM 2012

     hye uolls .. meriah ke tidakk hidup korangg .. wahh lame tak godek2 blog ..  meskipun x de yang heran haku hupdate ke tidak .. aku masih feeling aku ada ramai readers .. sedehh tak ??
lately buzy jugak lah hidup aku .. macam biasa lah tak habis2 dengan lesen .. memang sedeh sebab bala2 tentera aku yg buat sekali last year sume dah graduate .. aku jer masih dalam semester 5 .. hahaha .. but alhamdulillah last week dah lulus qti moto kereta .. then 28 ni jpj .. kira macam final exam lah kan .. nak carut ape tak tau hari ni .. bosannn

    btw babes .. khamis ni result spm keluar tau .. wahhh a bundle of nervous lah rasanye .. macam2 rasa duk ada .. pasal aku ni x de lah excellent mana kan .. skit2 tu ada lah .. cewahh ... haa .. kalau dua tahun lepas aku terima offer masok sekolah sains tu .. rasanya aku lagi improve kot .. tapi x pe lah rezeki kat mana2 kan sayang ?? sekolah mana2 pun sama asalkan nak belajar .. kalau kate kau feeling duduk sekolah asrama jauh2 nuhh tapi belajar pemalas macam lembu laut tak guna jugak kan .. better sekolah pondok jer .. so far nak terget berapa erk result kali ni .. ?? warghh tak berani lah nak terget2 .. actually ada jugak target tapi tak nak share lah .. takut x dapat nanti aku dikecam .. dilebel .. "blogger hot syok sendiri" melampau kan .. hehe :)  .. nanti dpat result aku story2 okayy ,, siap post result aku kat sini .. nanti korang ramai datang cerca aku keyhh .. no problem uoll ..

   dalam cuti ni x buat ape pon .. duk melepak ternganga je kat rumah .. just imagine la berat badan aku kan .. pastu sebok nak pakai inchloss ..dh nama pon inchloss tapi azam nk hilang kg2 gtu.. azabb kan .. abis aku nak buat ape .. kerja ?? aku kerja ngn pama jer lah .. acapkali aku tengok budak2 ni kerja .. ada tu yang berhijrah ke kota metropolitan nun jauh di ibu kota .. jadi casher katenyee .. now dah jadi casher berjaya .. balik sini dah bawak BMW sebijik .. berbekalkan result pmr je kot .. ada tu yg menjadi pengusaha berjaya manik2 .. jahit2 manik .. tepek2 manik ..  dah ada butik katenye jugak .. pastu dengar kate dah bukak 15 branch serata pahang ni .. kelass kot classmate aku .. berbekalkan result trial spm je tu ... kau jangan main gila ..
belom kira yang dah beranak pinak .. haa kau mampuu dalam masa nk tunggu result spm anak dah dua ?? produktif sangat kan .. aku assume dyorang ni mesti expert gila dalam bab2 tertentu biology kan .. mau nanti g amik result sambil kelek anak sambil lagi pimpin  .. wahh keluarga bahagia .. tak sangka kau dah jadi mak orang .. bapak orangg .. sedangkan kan time sekolah dulu hingus meleleh .. bole kawin awal plak kan . jodohh katenye ~~

    pastu belom kira yang buat2 bangang dengan aku .. pergi jalan2 pasar malam area sini .. terlanggar ngn classmate ala2 citer titanic atas kapal mewahh .. saling berpandangan .. aku ukirkan sekumtum senyuman ikhlas yg sweet2 .. then dia wt tak tau .. then blahh gitu jer .. wahh naik gak barann aku .. klau time sekolah dulu kemain baik erk .. time x siap kerja .. muka ni lah yg kau hadap .. tapi sokay lah .. tak amik port sanngat pon .. biar lah hidup masing2 kan .. bukan sampai tua aku duduk sini .. paling2 pun sampai jun tahun ni jer .. pastu aku mesti jarang2 ada kat sini ..

   pastu aku rindu nak sembang2 halilintar dengan geng2 senduk aku .. which is samah .. fatin .. luqman .. kimi ..farah .. bella .. izan  wahh rindu wehh nk pangkah2 korangg .. bila lah aku boleh memetir korang lagi .. ehh ape motipp entry kali ni erk .. ntah lahh .. aku bedal je carut2 kat sini .. aku tunggu sorang blogger ni update .. pasal entry die tak hingat kay .. punyelah azab ayat2 die .. best kot .. aku kalau bace ketawa sampai rumah sebelah pon boley dengar .. pastu kena baling pinggan ..  tapi blogger ni lately macam pemalas lah nk update ... mentang2 famous kan .. taengok aku .. meskipun aku cuma warm2 nails je .. tapi aku rajin kan .. kan ?? tak pe .. nanti aku caras tempat dia pulakk ..tajuk entry kali ni mcm tak kena je dengan content yg aku tulis ni .., whatever lahh .. aku nak carut2 je malam ni ..

    ha cakap pasal carut .. aritu aku gi satu restaurant fast food ni yg bole kate gila famous lah .. x mo sebot nama .. pastu time amik order tu .. yg tukang amik order tu .. pakai tudung litup .. belit2 atas kepala dua tiga layer .. yang last2 sebonjot atas kepala macam ank nepal .. sengal jer aku tengok tapi kira muslimah abis lah wehh .. haa sekali die melatah . perghhh  mulut longkang shiall .. tak senonoh nyer pompuan .. !! wat malu jer .. x payah lah aku tulis ape yang dia latahkan .. tapi cukup lah leh wat aku blushing2 .. jadi kesimpulan nye .. pakaian kita belum cukup nak memberi gambaran peribadi kita actually .. better free hair kan .. kalau yg free hair tu ada adap .. cukup budi bahasa .. compared dengan yg fashionista stailista muslimahh yg ooppsss tu .. tapi behaviour ... kalah azwan ali mencarut .. haaa ..

   so tu je lah nak carutt .. nak tido lah esok its going be a long journey to kem plkn.. haduhh lemah semangat ..  hpe everything is gonna be okay .. bye for now ..
 
 assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment