Friday 29 March 2013

tester suara petirr

now 4.00 am .. a lil bit warm morning .. and i guess when the sun appears soon its going be  such a hot sunny day .. 
   
    apa aku buat ni .. madah berhelah pagi nan buta .. ke aku yang buta yg x reti nak tidur .. haa jangan main gila kan ..by the way .. korang sehat ?? apa khabar ?? so rase belum terlambat unuk aku cakap congrats kat calon2 spm yg cemerlang gemilang terbilang tu yer .. yg dapat straight A's .. korang mmg excellent uoll .. yg feeling dpt straight A's pun congratss jugakk .. hah ?? tettttttt ..  feeling mcm aku kn .. humm so far result aku cukup2 jer dik non .. tp nk buat medic x lepas la .. nanti aku story panjang2 pasal result okeyy ..kan dh jani aritu nk letak pic result kt sini kn .. tp i segan lah u .. sebab reult i x chantekk mcm org lain .. but i bersyukur dengan hape yg hade .. haaa ko hadee .. ishh i,,u .. plak ..     

 
        humm korang nk tau x ... tak nak tau pun x pe .. sku nk story jugak .. semalam kn aku dh lulus test jpj .. homaigooddd .. this is the best feeling that i ever through tau .. kena test bagai dgn pegawai jpj .. humm petang baru balik n sangat letihh .. mase smpai akedemi aku happy giler sebab aku jumpe ramai kwn2 skolah .. jumpe kwn2 baru pun ade .. yg sorang ni name die wiwi . pelik tau budak ni .. name pun pelik .. klau x silap nma die duwi cinta kurnia .. haa cm tu la kot .. x sure betul x .. aku sampai tengok tau ic die .. igt die gebang aku .. tp betul lah .. mak dy org seberang .. n budak ni fasih giler ckp cina .. mcm aku ck bm .. haa x leh bla bile dgr dy speaking cina tu .. n budak ni bila dh becakap semuanya dlm satu nafas .. aku yg dgr pun mengah .. die slamber je .. dah la muka mcm marimar .. marimar ?? siapakah ?? ni ha ... .... ....  
      
       
 
ha cm ni la muka si wiwi tu .. x tipu lah .. tapi  kesian budak ni test moto kereta dua2 fail .. dah kena repeat next week ..
 
 
and time aku test tu smooth je weyhh .. haa bukan nak sembang kilat2 .. petir2 mahupun halilintar ye .. sesungguhnya aku sangt fokus ketika itu .. meskipun aku sedar dengan muka berminyak ..panas .. malahan terpaksa menyarung jaket busuk berdaki dan helmet bodohh yang ,, arghh nauzubillah .. pitam bangun pitam bangun umpanya .. aku rase itu helmet zaman parameswara tadika kot .. x pernah tukar . sedehh .. ko banyangkanlah aku pakai ..raut aku dh la x de iras2 pan   asia     .. serupa anak yenna dah ..        
 
  so far time test moto tu keja je . x de masalah .. sebab pak cik jpj tu duk  jauh .. nahh kau kena part kereta ,.. tester aku tu muka nauzubillah .. seram betul .. terketar ketar jugak lah aku masuk kereta .. nah kau sekali die bersuara .. aku rase bole amik masuk geng suara2 petir se malaysia ..  dan yg paling horror lagi .. time nak berhenti kt simpang .. aku tau la bile stop kreta kt simpang tu trus change gear 1 .. the thing is kereta aku tu x brenti lagi .. n die boleh pekik kt telinga aku .. " bila berhenti masuk gear satu !!!!! "
kuat gilerr nokk .. nk tercabut telinga ase .. terkejut beruk umpanya  .. ehh sape yg beruk kang ni .. dia ke aku ..?? haruss lah die .. pasal aku x stop lagi kreta tu ..
naseb la die bawak laluan pendek .. n aku x de lah lame sngt duk ngn die .. pape pun tester aku tu betul2 berjaya membuat aku terasa dipetir walaupun aku sudah biasa diperlakukan begitu .. petir2 pun janji lulus .. naseb la x de bnyk masalh ngn tester tu .. lau aku fail aku petir balik muka die .. biar hangus  kan ..
 
 
by the way korang sekarang almost 4.45 am .. n aku still dgn lappy .. mata dah macam panda ..  ada eyebang bagai .. n aku rasa .. i got go now .. nanti aku sok sek sok sek ngn korang lagi ... hehe xoxo     :D   
i got this by the way .. aku tak kesah korang nk kata aku jakun ke hape ..
janji akun dah dapat ni .. katenyee .. >.<
 
 
 
 
 
                                          

3 comments:

  1. haha..helmet zaman parameswara..kelas sangat.kalau kasi dekat beruk kat zoo tah ape yg dy buat ye x?>_<

    ReplyDelete
  2. why not kau yg jadi beruk tu dulu .. pasal aku tengah buat bisnes anak2 beruk untuk dikomersialkan hingga ke jepun ,,, kau testimoni aku yg pertama okeyy :)

    ReplyDelete
  3. haha.kelakar sangat..tanak aq jadi beruk..baik aq jadi tuan beruk.boleh suruh amek kelapa depan rumah..aq siap suruh beruk aq tu pakai topi keledar time panjat supaye kepala tak terhantuk dekat tanah..tapi kalau nak ajak aq gi melancong ke jepun aq on jep..hahaha

    ReplyDelete