Tuesday 9 April 2013

novel's time

aku tarik nafas panjang2 .. tahan lama2 .. agak2 muka dah nak naik biru tua baru aku lepas .. kalau muka baru biru muda yg macam air laut tu .. aku still tahan la .. biru tua okayy .. haa memang dah sah x de kerja kah aku .. humm

  aku sekarang tengah baca novel .. well tak dinafikan aku memang kaki novel .. tapi lately mood gedik activate sebab most of the novel yg aku baca is all about love n u know what i do love it . hah seriously .. macam aku pulak yg mainkan watak2 hero dlm setiap novel tu .. superb kan aku ..

  recently aku ada beberapa koleksi novel hlovate yg superior fofularr katenya .. humm ada tunas .. rooftop rant dengan 5 tahun 5 bulan .. yeahh korang boleh cerca aku ... sebab novel2 ni semua dah lama keluar and for sure dah berkoyan koyan manusia dah baca tapi jangan pertikai atau keluar kata2 mengejek kenapa aku baru baca .. well aku punya rumah bertapak di pinggir gua batu kapur .. aku terpisah dari masyrakat membangun yg berlip lap lip lap meriah hidupnyer tu .. hahh n u know what aku excited gila nk habis kan semua novel tu .. pasal aku dah bnyk kali dengar kwan2 aku dok memetir kata novel2 ni best .. now aku dah nak abis baca tunas . sambungan tunas ada lagi .. novel aA+bB .. seriously best gila .. aku dah baca .. memang felong habis wehh .. x tipu


   masa kau baca tunas .. kembali segar memori2 aku sebagai seorang pelajar sains tulen yg nak harungi spm bagai .. rutin harian yg pack .. tugas as prefect .. cuma yg beza  budak2 tunas ni duk hostel .. aku just skolah harian biasa .. aku enjoy sangat baca kisah addin shah yg sangat genius in physics .. kwan2 dia semua budak2 genius .. sebab dyorang ni skolah elit .. backgroud family dyorang semua dari family yg maharaja kaya so anak2 pon ada otak yg brilliant2 lah .. humm


  serta merta aku rasa macam nak repeat balik spm . rasa mcam nk buat betul2 bagi dapat straight A .. sedehh pulak bila teringat zaman sekolah yg haru nan biru .. zaman2 bermaharajalela yg aku lah selaku maharaja dan samah n fatin lah maharaninya .. whatevaa uoll .. ok lah aku nak sambung felong baca tunas ..

  target malam ni mesti habis novel tu .. n boleh mimpi memori2 addin shah dan bez alif sulaiman ..
bye .. xoxo :)

1 comment:

  1. ade mase x?jenguk blog novel aq..bru je update cerpen..:)

    merahismyworld.blogspot.com

    ReplyDelete