Saturday 20 April 2013

pernah tak korang ada feel mcm .. sometimes there are family like strangers and strangers are like family ?? pernah tak .. sebernarnye x de motif ape pon hari ni .. aku sedang menghitung waktu untuk melelapkan mata yang masih menuntut untuk berjaga .. terlalu lama berjaga aku rasa .. bimbang pula aku bakal diserang wabak epilepsi ,, trankulizer aku x tau kemana .. ehh 

sometimes jugak kita tak sedar yang kita ni sebenarnya "live hell" eventough kita rasa kita "live well" .. apa yg aku cakap ni ..?? humm ,, sometimes pelajaran masa lalu buat kita sedar ... tapi ada jer pelajaran yg dah bermacam kita lalui .. but we still at the same position .. without any change ..
and that time we should have someone .. tapi macam mana someone yg kita harapkan tu makin bawak kita ke jalan yang salah .. ?? 

selamat malam dunia .. moga pagi esok lebih ceria ..


#p/s : dalam hutan rimba memang boleh dengar macam2 jenis bunyi yg maha pelik .. jgn tak tau belakang rumah aku ada hutan hujan tropika .. yang ada binatang2 hutan yg cute .. nnti aku tangkap sekor buat pendinding rumah .. yeeyyhh esok nk tangkap ank beruang !!
 x0x0 :)

2 comments:

  1. haha..anak beruk ade gak ke?

    ReplyDelete
  2. ada kut .. x sure lah .. nanti aku try cek dalam list .. nak aku buat post laju ke kat rumah kau .. brapa dozen kau nak . colour ape ?? lol

    ReplyDelete