Monday 29 April 2013

pilihan yang manakah ?

assalamualaikum readers .. hope hade lah readers
    
        baru ni aku cek tawaran matriks .. alhamdulillah aku dapat .. dekat negeri 9 . so far aku tak pasti sama ada nk ergi atau tak .. aku betul2 rasa kompius tahap giga petala kelapan .. offer matiks tu stahun .. so dapat lah uollss semua banyangkan betapa tekunnya aku ngadap buku semua kan ..kena betul2 struggle untuk stahun tu .. aku sebenarnya still tunggu tawaran dari uni .. itulah yang aku ckap kat my parents .. so far dyorang mcm tak kisah aku nk pergi mana .. tapi my dad nampaknya lebih galakkan aku ke matriks .. setelah mendapat sokongan tambahan yang maharaja panjang nya huraian from my eldest bro .. dy pun memang suruh aku ke matriks .. so aku macam dah terdorong la nk amik keputusan tuu ..

          walau ape pun .. aku still rasa berbelah bagi .. mana satu yang tepat aku tak tau .. semua ada pro dan kontra nyaa .. humm aku usahakan istikharah je lah .. itu jer yang mampuu katanyee kan
hope Allah ber aku petunjuk yg sebenar benarnya untuk aku memulakan langkah masa depan aku ..

 
      sedikit semangat buat aku .. aku ambil pengisiannya dari surah al- baqarah ayat 216

"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
  so

                          

1 comment: